Архива чланака

субота, 16. април 2016.

Kako napisati pricu

1.VAZNA JE INSPIRACIJA
Pre nego sto pocnete pisati pricu morate naci inspiraciju. Ako nemate inspiraciju prica ce delovati kao da vam je muka sto je pisete.
2. ZAMISLITE DA STE VI TAJ LIK
Zamislite da ste vi taj lik i bice vam lakse da opisete. Pre nego sto napisete nesto razmislite sta bi vi uradili u toj situaciji i kako bi se osecali.

3. PAZITE NA GRAMATIKU
Strasno me nervira kad negde citam pricu, a ono pise neznam, ne cu, kamijon. Ako vec pisete pricu potrudite se da gramatika bude dobra.

4. U GLAVI MORATE IMATI POCETAK I KRAJ
Ne morate sve znati do detalja, ali morate imati ideju kako ce sve to poceti i kako ce se zavrsiti.
5. CITAJTE STO VISE KNJIGA/PRICA
Trebate citati sto vise knjiga da bi shvatili kako to ide i sve ostalo. Ja sam iskreno veliki ljubitelj knjiga i prica i ako zelite mogu vam preporuciti neke knjige.
Ako je neko od vas napisao pricu na wattpad - u ili bilo gde drugde neka ostavi link u komentar i ja cu procitati.

Nadam se da ste uzivali u ovom postu i da sam vam pomogla.


Нема коментара:

Постави коментар