Архива чланака

среда, 27. април 2016.

Odeca i obuca

Sad je pravo vreme da se otarasimo bundi, cizama i svih toplih stvari. Ja iskreno ne volim da kupujem skupu i markiranu odecu. Jeftinije mi je ako kupim dva para patika po 2000 dinara, nego jedan za 4000. Ja uvek razmisljam da ono sto kupim mogu da nosim duze. Mozda se mnogi nece sloziti, ali ja mislim da je bolje kupiti polovnu odecu i ustedeti malo novca, koji kasnije moze da mi posluzi za jos nesto. Ako mi naprimer roditelji daju 1000 din za grad i 5000 za odecu, ja kupim nesto polovno za 300-400 din i ustedim novac. Nekima se gadi jer ne znaju ko je to nosio pre njih. Moj savet je da odecu operete pre oblacenja. Ja sam gledala mnoge sajtove sa polovnom odecom, sve izgleda bas dobro i ocuvano. Ovde cu vam dati neke kombinacije koje su se meni dopale, a verujem da sve to mozete nabaviti i u polovnim radnjama. Dacu dole i nekoliko sajta gde mozete nabaviti polovnu odecu.







Sad cu staviti i neke slike obuce i odece sa sajtova za polovnu odecu.






 Ako sam vas ubedila da kupite polovno to mozete odraditi na netu na sajtu limundo.com, kupindo.com i tako dalje.

3 коментара: