Архива чланака

субота, 30. април 2016.

Spremanje sobe

Ocisticu ovde ispod kreveta. Cekaj moram da ga pomerim prvo. Uf sto je tezak. Ne mogu ovo sama prdnucu. Zvacu mamu. Jao da ona nije kuci. Cekaj ni tata nije tu. Onda moram da ga rastavim. Sklonicu jastuke i pokrivac. Jao vec sam se umorila. Od sad spavam na pod. Ma sigurno je zdravije. Jao ma sta li ono viri ispod kreveta ? Jao to je moja majica koju trazim mesecima. Koliko ce lepo stajati sa novim farmericama. Ma jel ono donji ves jos viri ? Jao to je moj brus koji sam kupila na ekskurziji. Ma moram ovo da cistim. Zvacu drugaricu da pomerimo krevet. Cekaj, gde mi je telefon ? Nema mi telefona, gde mi je telefon, ljudii gde mi je telefon ? Jao evo mi ga u dzepu. Trazila bih ga danima. Milica, Milica... Gde je bre njen broj ? Ovaj krevet ima tockice. Jao bas sam smotana. Ne trebam dusek da pomeram vec krevet. E sad je vec lakse. Evo su zvake od Nove Godine. Konacno sam ih nasla. Vidi i krem bananica je tu. I moj parfem. Kako je to zavrsilo tu ? U ovoj kuci zive vilenjaci. Vilenjaci ? Cekaj sta ?? Jao moje crvene starke. Bas idu uz sve. Ali one su 39, a ja nosim 43. Nema veze uci ce noga. Samo lagano. Nece. Nije fer plakacu. OK, odustajem od kreveta. Sredicu ormar. Jao a zasto nikad nisam nosila ovu crnu suknju ? Bas je slatka, nosicu je sutra. Koji mi se ofinger slaze uz ovu majicu ? Zasto ne mogu da sredim sobu ? Da li je to sudbina umesala ruke ? Koji je razlog sto mi zivimo ? Jesam li ja srecna ? Da ... Ne ... Mozda ... Ne znam. Ja ne znam. Molim, ja ne znam ? Bas me briga za sobu, odoh na pice sa drustvom.

8 коментара:

  1. Divan post, baš se slatko ismejah. :)

    https://myblogmything1.blogspot.ba/2016/04/potrosi-5-do-ljeta-update-1.html?

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман2. мај 2016. 03:13

    Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман2. мај 2016. 03:14

    Zanimljiv post,haha! :) Pridruzila sam se tvom blogu,nadam se da ces uzvratiti,hvala!
    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post draga! Usput nominirala sam te za Celebrity Tag. Nadam se da ćeš ga uraditi. ☺♥
    gabinesss.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post. Ovakva sam i ja kad raspremam sobu. Slatko si me nasmejala. :D

    Zapratila sam te, bilo bi mi drago kad bi uzvratila. :)

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Opisala si život svake tinejđerke haha. Učlanila sam se u tvoj blog pa bi mi značilo ako uzvratiš. Bit će giveway na mom blogu sa 100 sljedbenika :) https://lillysecret.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. Great post dear!
    I follow you can you follow me back?
    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    ОдговориИзбриши