Архива чланака

субота, 9. април 2016.

Ucenje po ovako divnom vremenu


Veliki problem sada su ocene u skoli. Stize leto, vreme je toplo i mi se vise druzimo. Pored svog tog druzenja ne mozemo da stignemo da ucimo. 

1. napravi raspored dana

Izdvoji vreme za zabavu i igru, ali i vreme da ucenje. Za ucenje ti nije potrebno vise od dva vremena dnevno. Naravno moras redovno uciti. U skoli ste ucili novu lekciju. Uzmi svesku kuci i taj predmet uci 15 minuta i tako sve nove lekcije. Pred kontrolni ponovi sve i ostaceti u pamcenju.

2. slusaj na casu

 Slusanje na casu i vec znate pola lekcije. Kuci samo ponovi, i sve ces nauciti. Kad nesto ne razumes pitaj profesorku/nastavnicu/uciteljicu neka ti objasni.

3. idi na dopunske

 Na dopunske ne idu samo losiji ucenici. Svi kojima nesto nije jasno treba da odu, to nije sramota. Za one koji zele da znaju vise postoje dodatne.

4. nikad ne reci ne mogu
Nemoj da odustajes tako lako. Vazno je naci motivaciju, mozes posle ucenja sebi kupiti sladoled ili tako nesto. 

 

 




 

 

3 коментара:

  1. Post ti je divan,bas mi se dopada! :) Preporucila bih ti da malo prosiris sablon.

    Ako zelis mozes posetiti moj blog : ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Super post :)
    Poseti moj blog, napisala sam post za pocetnike na blogger platformi :)
    http://infashionchains.blogspot.rs/2016/04/helpful-tips-for-blogger-begginers.html

    ОдговориИзбриши